Nogle siger, at ingeniører er introverte mennesker, der kun tænker i logik og kasser. Men i disse dage gør vi den fordom til skamme. Vi dyrker fællesskabet, tænker ud af boksen og over landegrænsen.
Næsten hele holdet er taget på studietur til Amsterdam, hvor vi suger nye perspektiver til os og gør fællesskabet endnu stærkere. I hverdagen nørder vi el, vvs og bæredygtighed i byggeriet – og elsker det – men det er ture som denne, der er med til at gøre det til noget specielt at arbejde i JLE.
Gode oplevelser binder os sammen og gør det nemmere at hjælpe og sparre, når vi igen sidder hjemme på Hovedvejen med en besværlig opgave.
Hvis du oplever lidt lange svartider fra os i dag, er det altså, fordi vi suser rundt i Amsterdam og bliver kloge på innovative løsninger og det kollegiale fællesskab.
God weekend