Seneste nyheder

Bedre brandrådgivning
God stemning i Amsterdam
Kvalitet og sikkerheden i top – nu autoriseret
Ny i branchen
3 nye kollegaer
Ny VVS-kollega søges

God start på september

Vi har efterhånden boet på Hovedvejen i 2 måneder og er ret vilde med det. Samtidig har vi brugt de første dage af september på at sige velkommen til både nye og velkendte ansigter.

Vi har sagt velkommen til Mette, der er startet som teknisk designer hos os, og Tobias, der er brandrådgiver.

Og så har vi sagt velkommen tilbage til Jonas, der var i praktik hos os i foråret. Han har afsluttet sin uddannelse som VVS installatør og er nu startet som VVS Ingeniør.

Sikke en start på efteråret – så kan det kun gå godt.